viernes, 23 de octubre de 2009

SIGMUND FREUD

Dilluns 19 d'octubre, hem vist a classe una pel·lícula sobre una petita part de la vida del sr.Freud, tan conegut entre els professionals de la meva carrera. És considerat el fundador de la psicoanàlisi.
Aquest vídeo, el vaig veure a primer de batxillerat a classe de filosofia, quan vam tractar molt per sobre petites nocions de l'àmbit de la psicologia.
Desprès de veure aquella pel·lícula vaig tenir clar que de ben segur, les vivències personals de Sigmund Freud el van portar a teoritzar aquells descobriments tan espinosos per l'epoca en que vivia i tan escandalosos pels seus contemporanis.

De mica en mica, aniré penjant el bloc petits fragments de la seva biografia per tal de que tots us pugueu fer una idea de què va viure.
Però per ser la primera entrada sobre Sigmund Freud em permeto el luxe de fer una cosa diferent; a final de cada entrada sobre la seva biografia, penjaré una frase cèlebre seva que he trobat per Internet en el següent apartat:
http://www.proverbia.net/citasautor.asp?autor=380


Aquesta, és la que més m'agrada.

Cualquiera que despierto se comportase como lo hiciera en sueños sería tomado por loco.

Així doncs, fins la propera entrada!

núria*

No hay comentarios:

Publicar un comentario